lunes, 19 de noviembre de 2012

mariemarine.

Ets tu qui m'ha tret mil i un somriures quan tot el que em sortien eren llagrimes, qui m'ha fet seguir caminant, seguir endevant sense mirar enrere, cuan m'he caigut al terra tu m'has aixecat. Has tret el millor de mi a cada instant, dia rere dia, minut a minut, aixecantme el cap ben amunt amb tot el nostre orgull, autoestimes adalt, que toca seguir endevant. Tot era fosc per mi, i tu vas ensenyarme que realemtn tot era clar, cada problema que jo tenia tu en tenies la solució. Tu la rubia jo la morena, tu la marie jo la marine, ella de bebe : que hoy te vas a querer como nunca nadie ta sabio quere em deies, i m'autoestimava. Tants moment inolvidables, mueve el ombligo, tardes de starbucks, de cine, tardes per sarria, la teva picinita, els deliciosos macarons, les notes de voz la meva versió de ai se eu te pego amb ai massaneda ai ai massaneda ( fare un concert en breus), tinc guardades notes de voz teves esplicantme la ovulació, les a¡tardes de 2n d'eso al bowling... Treure't un somriure es la meva major satisfacciño encara que hagi de fer la tonteria mes gran del mon, encara que hagi de creuar el pati fent la granota, si somrius jo ja soc feliç. Ets tant importan per mi, tant que no t'ho pots ni imaginar, que ara tot va be, tot esta perfecte, tu i jo estem perfectes, res de distancies mai mes, no podem estar l'una sense l'altre, et necesito a la meva vida marie, sense tu jo no tiro endevant, potser si, pero no vui, no soporto no poder treure't un somriure a diari, i que me'l treguis tu a mi, perque somriure es la millor medicina a tot i es del que mes prenem tu i jo, que si tu estas abaix jo et pujare, si tu estas trista jo et fare somriure, com sempre he fet, sense rencors sense retraure res perqe en la balança de bons i mals moments, guanyen els bons, ja que dels altres pluf no en recordo cap. Que es aixo de no tenir el teu xat obert 24 hores? cuant coi fa que no ens enviem una nota de voz un video? Eeh eh starbucks de diumenge a la tarde fa massa que no cau, que es aixo marie? que torni tot, que tornin els moments mítics, els moments marie marine, els nostres somriures conjunts, les nostres converses en frances, els infinits je t'aime que ens hem dit, tenen algun significat, el significat de l'amistat que ens uneix, que encara que hagi tingut algun altibaix, es una brutal amistat, encara que soni molt cursi, sense tu no puc estar marie, je t'aime, marie marine, sempre.